Monday, May 23, 2011

Betina Taktahuu Malu :D

Hoyy hoyy perempuann ! Nak pijakk kaw buleh takk ? HAHA xD Gentle perangai kaw taktahuu malu dohh . Kaw nie betina dahh lebihh lhaa sial ! Jangan pikir semua budak sekolah SMK Kepong suke dekat kaw lhaa , dorang lagi cerita pasal kaw ada lha . Dulu buleh lha kaw bangge bangge kaw tuu ramai peminatt tapi tuu semua cerita 2010 and now dah 2011 . HARAM MAKLUM ! Dah lha jalan cover cun , kononnye jalan kepit kepit tuu bagoss lhaa ? Sohaii -.-' Dah lha taktahu malu , semua budak laki dalam FB aku semua kaw nak add then nak buad scandle kaw . Lanciaww , takdea MARUAH erk ? Eeeuuww ! Segan lha sial , HAHA . Aku dengar cerita kaw adea HAI HAI kat sibling aku , dorang cakap yang mcm cina2 tuu . Agak agak sape erk ? Due orang perempuan cina dalam sibling aku , ofc lha BABY BELLA and CYNTHIA SHIN , right ? HAHA , nak dorangg kew baby ? Jangan berangan lha nak kat Babyy Bella and Cynthia aku , takdea sape bule ambek dorang accept her boyfiee . Berani buad lhaa anjeng xD Kaw takpernah makan SUP KAKI kann ? Nak makan sup kaki kaw buad lhaa , kakak kakak aku takdea sape buleh ambek . Langkah mayat aku dulu dherr , kaw kan dah adea kakak kaw yang sorang tuu . HOT agy tuu sampai semua orang nak kat dye ;) Bodoh Babi . Kaw nie depan mak bapak kaw jew baek , alim lhaa kononnye . Sampai sekolah lengan baju sebuleh2nye nak sampai atas bile time balek turon selagi buleh turon kann . Baek lhaa katekann , TUTUP AURAT GITU . Pegy sembang nan mak kaw lha bodoh . HAHA , bhoii . Harap harap awak bace blog saye yang takberape cantek mcm blog awak tuu taw babi >.< SALAM xD

*Khas untuk budak perempuan SMK Kepong . Sape terase lantakk kaw lhaa ^-^

No comments:

Post a Comment